Hey Lovely Readers!

Complicated is me. No HAPPY ending in life. Thankful for what you have now because it will never repeat.

Friday, July 22, 2011

BETUL ke?

Ade owg kata muka saya da matang..BETUL ke??
wuwuwuw..kalo BETUL,sdeyhnyeeeeeee..
ok guyssss!! i'm 20 years oldddd!!! tp td..teringin la nak beli waffle ni..aku asyik nengok kwn kolej aku makan je..terliur plak air liur aku..tu yg poyi boli td bilo terigat bab meleleyh tu..dh tu, orderrr la..

caye : bagi waffle satu ye..
kakak tu : kak,nk perisa ape ye?
caye: nak chocolate n peanut..
kakak tu : keje kt mana?
caye: keje kt blok bangunan belah sana..keje KUMON..part time..pagi keje ngan ayah..
kakak tu: owh..so,balik malam la ni..

dah tu,aku pon reveal laaaa..
caye: ha'ah..saya student lg..cuti skrg..kojo la carik rezeki nak bagi anak,laki makan..
(anak,laki tu aku tokok tambah je)
kakak tu: laaaaaaaaa..yeke..umur bape..
caye: 20 tahun..
kakak tu: laaaaa..igtkan BUKAN 20..muka MATURED !

RSE nak pengsan aku kat situ kejap...
KAKAK tu owg PERTAMA kot ckp cmtu..sdeyh aku!! betul ke muka aku da matang ni??
aku terus balik pecut g tempat keje..tanye owg kat situ..dowg kata muka aku mcm budak kicik jeee..
tapi tak tau la nak amek hati aku ke hapoooo..huhuk..
nak UBAT AWET MUDA boleee??nak jadi MUDA balik!!!wuaaaarghhhhh!!! :'(

last2 aku makan waffle kakak tu..lansung jadi x sdppppp!!!

REJECT TERUS NAK DTG SITU BALIK TAWUKKKK!!! TERLUKA I U KNOW!

1 comment:

  1. time knduri amal ika nmpk tembam!!! hahahaha

    ReplyDelete