Hey Lovely Readers!

Complicated is me. No HAPPY ending in life. Thankful for what you have now because it will never repeat.

Wednesday, March 23, 2011

'CIK EPAL CONTEST!'- Black and White Picture

Ni Link dia (msh terbuka lagi :) stkt ni la :

First time ni masuk contest! Thanks to cik epal sbb bagi peluang untuk join! aku ni boleyh jgk dikatakan  pembaca setia blog cik epal tau. jangan memain..setiap masa aku akan follow cegite-cegite kat blog dia..

Syarat-syarat penyertaan : Pegila usha blog cik epal okie? :) (Sila COPY & PASTE LINK di atas)

And aku pertaruhkan gamba niyh..jeng2..


Aku tak tau knape..tapi aku suka sangat gamba ni..its like ' THE REFLECTION OF ME'..kalo korg perasan,aritu aku pernah letak gambar ni in one of my entry..tapi bukan gambar black and white la yang pasti..ha-ha-ha..gambar ni khas untuk cik epal! wee..

Ni SLOGAN den tentang BLOG CIK EPAL :)

SAYA MEMBACA BLOG CIK EPAL KERANA Blog cik epal sgt-sgt menarik..ape yang menariknye?haaa..banyak tips yang cik epal kongsikan dgn pembaca-pembaca semua.. kadang-kadang nak tergelak pon ade..sbb kelakar la cik epal mempersembahkan penulisan kreatif nye..tak jemu untuk membaca jang oi..sgt3 kreatif..and menarik minat sesiapa sahaja..bkn itu sahaja,cik epal ni pon suke menternak lemak tau..perghhh..tak tahan tgk gamba2 makanan yang disangap oleh kamera cik epal..meleleyh air liur den ni jang oi..mana taknye..den ni pon suke makan n kuat makan jgk! so,dptla idea makanan ape yang nak dicuba untuk akan dtg kan :) daripada tak tau makanan tu wujud,jadi wujud..lagi satu,i LOVE HER because she's not a hipocrite person! :) Dia sangat jujur dgn character yang dia ada and act sebagai diri dia yang sebenarnye! semoga maju jaya CIK EPAL! Tiba-tiba terhengat meatball ikea..waduh dong!

NAK TAG BUDAK2 NIYH : 




3 comments: